Serapa benimde 1 yaşında erkek kedim var kısır ve çok yaramaz hamileyim suan doktora yarın gidecem kontrole söyleyecem kedim var diye bırak o kedıyı derse eğer o doktoru değiştirecekmiş cnku ben sokaktan sahiplendim canımın ciğeri o benim kaymakamlar bırak dıyor da ben bırakamam eşim de çok sevıyor asla bişey demiyor çok şükür benim komşumda İran kedisi vardı kadın 3. Ye hamile kaldı kediyi satmışlar sanırım bana dedi sen hamile kalsan bırak besleme dedim ki neden buna sen karar veremezsin benim çocuğum yokken kedim çocuğum yerindeydi neden ilk çocuğumu sokağa bırakayım ki dedim insani olarak olacak evet de çok şükür ayırt etmem ikisinide birbirinden ve kediler çok hisli anlıyorlar birine bişey olup zarar verip vermiceğini Rabbim sorunsuz bir şekilde hayatımıza devam etmemizi sağlasın🌺