Mutlulugum İyi geceler anneler! Ben 31 haftamdayım ve bu kasılmalar ve sahte sancılar başladı. Uygulamada’da günlük yazılar bilgiler arasında normal olduğu yazıyor. Bu sancılar bile acıtıcıysa, acaba ben nasıl doğuracağımmmmmmm yaaaa😫😫😫
Esracim Mutlulugum bende 31+2 deyim şuan gece 4 🙁 karın ağrısı ile uyandım. Şiddetli değil ama ağrıyor