Elif-dmn Hala bebeğimin hareketlerini hissedemiorm. Tatlı yiyorm elim karnımda hep ama yok 🙄 cinsiyeti de haftaya öğreneceğiz doktorm %80 erkek demsti
92-anne Elif-dmn ilk gebeliğinizse geç hissediliyor diyorlar ben de 17.haftamdayım hala hissetmiyorum 20.haftadan sonra hissedilir diyorlar ama ben de bir önce hissetmek istiyorum☺️
gizzzy35 Elif-dmn Erkek bebeğim doğum yaptım. 24 haftalık olduğunda hissetmeye başladım. Cinsiyet ile alakası yok bu durumun ☺️ Bebeğim hiçte haraketli değildi karnımda 😅
92-anne Elif-dmn normalde hareket ediyodur zaten ama biz hissetmiyoruz ultrosonda bakıldığında farketmişsindir zaten hareketliler ama biz daha hissedemiyoruz ☺️
ozumunannesi Elif-dmn korkma ben de geç hissettim, eşim elini koyunca hissettiğini söylüyordu ben koyuyordum hissedemiyordum. Bugün 22 hafta olduk. 21. Haftadan itibaren dokunmasam bile çok net hissediyorum. Sürekli partiliyor artık 🤩