Kızlar mrb, benim regl öncesi 3 gün kahverengi lekelenmem oldu sonrasında da açık renk kanamam başladı ,normalinde regl olduğumda böyle olmuyor. Rahatsızlandım doktora gittim diğer testlerle beraber beta da istemiş 1,79 çıkmış (öncesinde yine vermiştim 0dı)1 hafta sonra yeniden versen iyi olur dedi fakat kanamam devam ediyor başına böyle bir durum gelen oldu mu ?