Kubra_elif_ahmet babysare Grev olmasa ne sanki de devlet hastanesinde saatiyle gelip mesaiye başlayan yok üst üste geliyor insanlar sıra alacan da muayene olacan da vay yavrum vay 10 günde de grev yapıyorlar bide 🤦🏻♀️
babysare Kubra_elif_ahmet aynen öyle. 9 d mesai başlar buçuktan önce gelmezler, 12 d öğle tatilinde anında giderler, 1 d mesai başlar buçuktan aşağı yine başlamazlar çoğu😃
Hafize27 @babysare randevum 17sindeydi kadın doğumu arayıp sordum grev var mı diye doktor bakıo deyınce gıttım arayıp öyle gıdın
Kayralianne babysare evet 26 27 sinde grevdelermis benimde randevum vardı 26sinda zar zor alabildigim mesaj geldi iptal olduğuyla ilgili 🤦🏻♀️