QUEEN088 Ben bugün doktora gitdim çoçuk iyi şükür 6 +4lük haftaligim.Ama düşük tehdidi var söylediler.Hematom var kanyığını.Böyle olupda gebeliği normal giden varmı?Çokmu sorun yaratır?