[silindi]
Gözünüz aydın ben birşey sorcktm benim bugün 9.gun yeni cumartesi test yapicam bu ikinci denemem ilkinde hamile kaldım fakat düşükle sonuçlandı ilk ignemde gebeliği öğrenene kdr ve sonrasında da kasik ağrısı göğüs ağrısı çok vardı bu sefer ise öyle ağrım yok acaba tutmadı mi diyorum siz neler yaşadınız ağrınız ne zamana kadar devam etti.