Eda_65 ben son ana kadar düşünmedim valla niye kendime zehir ediyim sonunda nasıl olsa bir şekilde doğacak ama normal ama sezaryen ömür boyu acı çekecek değilim ya olacak bitecek dedim ve nitekim sezaryen oldum çokta memnun kaldım iyiki diyorum kafaya takmamışım valla bak şuan 2. Hamilelik 36+4 oldum bebek döndü doktorum geldiği an durdurmam alırım direk dedi ben temizlik yapıyorum kek döküyorum ütü yapıyorum yaprak dökümü izliyorum falan yani o moddayım hiç takılmayın ya Allah öyle bir yardım ediyor ki şaşarsın valla