Deemetibostnci Çok geçmiş olsun, kötü bir anı olmuş. 🙁 İnşallah çok güzel günler yaşarsınız da bir an olsun çıkar hafızanızdan. 🤗 Bebeğinizi de güle güle ve sağlıkla büyütün. Ben direk sezaryen düşünüyorum, sonradan cinsel anlamda bir zorluk falan yaşamaktan korkmuşumdur her zaman. Kesi dikiş nedeniyle hiç normal doğum düşünmedim zaten. 😬😔