desagr benim de 15 aralik gorunuyor. Ama artik hastahaneler direk sisteme girdikleri icin nufusa gec yazdirma gibi bir sey mumkun olmuyor sanirim. Biz de bunu cok dusunduk. Cocuk direk sene atlicak ama artik eskiso gibi degil sanirim. Siz hastahaneden cikmadan kimlik eve geliyor