Kızlar 7+2 haftalığız bugün ilk kez doktora gittim keseyi ve bebeği gördük kalp atışı da oluşmuş ama doktorm küçük bir miyom olduğunu söyledi. Gebelikten önce adet için gittiğimde vajinal ultrasondan başka doktor bakmıştı bişey söylememişti. Bugün böyle denildi. Bebeğe bi sıkıntısı olmadığını ama takip edilmesi gerektiğini kanama oluşturabileceğini söyledi. Başına böyle bişey gelen var mı? İnternette okuduklarm biraz korkuttu açıkcası beni 😐