5.haftamda kanamam oldu.1 gün sürdü yoğundu. Kesen bozulmuş biraz dediler. 1 hafta sonra yeniden bakalım büyük ihtimal bu sürede düşükle sonuçlanır denildi. Şuan 6 haftadayım ama kesem gelişmemiş bebeği bile göremedik. Bu durumu yaşan varmı. Cuma tekrar kontrolüm var. Daha önce böyle olupda gelişim gösteren oldumu🙁🙁🙁