Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de dış gebelik geçirdikten sonra forum forum dolaşıp umut ışığı aramıştım. Tekrar ayni sey olacak diye ödüm kopuyordu. Hem dış gebeligi hem hsg yi araştırdım durdum. Makaleler vs bile okudum. Sonunda cekilmeye karar verdim. Cekilme cok gencsin dış gebelik tekrarlayacak diye bir sey yok dedi doktorlar ama ben dayanamadım. Çektirdim. İyi ki de cektirmisim. Sag tüpüm tikali çıktı. Hsg sırasında açıldı. 2. Ayda da guzel haberi aldım. O yuzden korkmayın , supheniz varsa cektirin🤗