Merhabalar ilk gebeliğim zor zahmet olmuştu derken 2 . Kendiliğinden olmuş Fakat ben ilk haftalarda yani 1-2 haftalıkken tomografi çekildim 4-5 haftalıkken de akciğer filmi ve burun ameliyatı oldum böyle bi durum başından geçen var mı çevresinde yada kendisi yaşamış olan adetlerim hep düzensiz olur zaten polikistik over olduğundan dolayı kadın doğumcum ya hep ya hiç kuralı vardır dedi ama yinede endişeliyim