M3lt3m dün gittim doktora 28. Haftam geçti 29 haftadayım iğneyi yaptıracam ama haftam geçti bunun stresini yaşadım uyuyamadım çok.zor süreçlerle hamile kaldım tüp bebekle şimdi kan uyuşmazlığı rabbim hepimize kolaylık versin birşey olacak diye korkuyorum