Tuba704 Buketali aynen 10 gün var ve hiç halim yok 😭😭 Doktorum nane limon ıhlamur adaçayı ve bol dinlenme verdi yapacak birşey yok tavuk suyu çorba için limon yiyin mandalina felan geçmiş olsun
Buketali Tuba704 çok teşekkür ederim ağrı kesici önerdi mi peki doktorunuz ben yurt dışında yaşıyorum ve burda her an doktor bulmak çok zor en korktuğum şey de Doğuma 3 gün kaldı bebeği emzirmek
SevgiIbrahim Bende 8 gundur gribim ve halaa cekiyorumm.. bogazlarim oksure oksure maaf oldu 😔 insAllah cabuk atlatirsin..
Buketali SevgiIbrahim size de çok geçmiş olsun öksürük fena bende o yok çok şükür burun akıntısı ve halsizlik kırgınlık var
SevgiIbrahim Buketali 6 hafta kadar kaldı sezeryan istedıgım ıcın, suan ebebekte alısverısteyızzz a dan z ye cok keyıflı ve heycanlı