[bilinmeyen] O Ne salakça bi cevap! Belki o zaman param vardı şimdi yok istifa ettim tövbe Yarabbim ya zorla günaha sokuyolar nefret ediyorum devlettekilerin şu tavırlarından😡 O yüzden gitmiyorum gidince de kavga ediyorum sonra tıpış tıpış özür diliyorlar.. Ama ben yine şikayet ediyorum.. Sende mutlaka o terbiyesizi şikayet et cnm