brfns Benim de ilk gebeliğimdi ve 39 haftaya kadar normal görünürken suyumun btmek üzere oldugunu söyleyip sabahına sezaryenr alındım.. Bilmiyorum neden ama doguma girerken aglama ya basladım çıktığımda hala ağlıyordum.. İlk gün ağrın illaki oluyor ama sonrasında korkuldugu kadar degıl canım. Sımdı bız 9 gunluk olduk ve ben hc eve geldıgımden beri yatmadım.. Sagolsun annem yanımda ama bebegımi sureklı kendım alıp kendım yaptırıyorum 3. Gunden sonra hersey normale döndü ve sureklı yürüdüm evın içinde tek sıkıntım kabızlık ve yatınca kalkamamaktı. O yuzden hc yatmıyordum. Korkmayın ben cok korktum ve cok stres yaptım gercekten sakin olmaya calısın hersey guzel olacak 🙏🌺❤️