Canım anneler
Benim ilk bebeğim hemşireyim teorik bilgi full ama tecrübem yok bana yardım edin nolur :(
35+3 üm bebeğim muhtemel erken döllenme, bat’ın ertesi günü 1871 ile öğrendim, 4 hafta biterken de kalp atışı duydum, ultrasonda da en baştan beri boyu kilosu kafa ölçüsü 2hafta 2gün önden gidiyor rutin olarak.
Şimdi gelelim asıl sıkıntıya
İki hafta önce kontrolüm vardı kanala girmemişti nst sancı çıkmadı ama 27den beri baş aşağı pozisyonda
Dünden önceki gece sabaha karşı beşte bel sancısına uyandım inanın kıpırdayamadım sancıdan giriyor on saniyede geçiyor bi kaç dakika işinde tekrar… 1 saat kadar sürdü böyle geçti
Dün gece yine 4 gibi başladı aynı şekilde oldu,
Şuanda da az önce başladı yine aynı şekilde
Hastane çantam hazır ama hastane çıkışım falan gelmedi daha benim salaklığım vakit var diye acele etmedim :(
Sizce bu doğum habercisi mi?
Kaynanam ve annem doğum geliyor diyor, erkek bebeği belden ağrıtırmış öyle diyorlar
Bu arada üç haftadır adet ağrılarım vardı kasıkta zaten yalancı sancılar
Sizce ne zaman doğar, yaşayan tecrübe eden duyan bilen yazsın nolur :(
Nişanım gelmedi henüz
Ama belim ikiye ayrılıyor sağ tarafa giriyor sancı sadece solda yok ve yürüsem otursam yatsam geçmiyor sancı girdiğinde :(
Okuyan herkesten Allah razı olsun 🌸