Ben bu ayın 13 ünde sancı ile kadın doğum acilden gittim bu hastahaneye koca araştırma hastanesi ve kadın doğum acilde 1 tane kadın doğum doktoru var ve doğumhane dolu olası bi durumda Ümraniye ye sevk veriyoz dedi bide sancılı gelen her hasta kapida bekliyo o an düşük yapiyo olsan müdahale için beklemen gerekiyor