Benim de ilk gebeliğim ve kan uyuşmazlığımız var doktor antijen iğnesinin doğumdan sonraki 24 saatte yapılmasını önerdi. Bebek doğduğunda kan grubu testi yapılır eğer negatif çıkarsa sorun yok, pozitif çıkarsa 2. Gebeliğe hazırlık için antijen iğnesi yapılır. Tabi ilk gebelikten kastım düşük, kürtaj gibi bir geçmiş olmaması lazım o zaman ilk gebelik sayılmıyor.