01rebirth Merhaba arkadaşlar 36+4 teyim oğlum doğum kanalına girmiş, doğum kanalına girdikten ne kadar sonra doğum gerçekleşir annemi çağıracam da yanıma ona göre
Zuhalsareelif 01rebirth bas assagıdır dogum kanalına gırse dogum baslardı .benım bassagı ve kanala yakın durumda
Egemen22 01rebirth halla halla doktorunuz demedimi size, doktor daha iyi bilir bizlerden hayirlisi olsun
01rebirth ikincicivcivim 1-2 haftaya dedi doktorum ama ben yaşayan arkadaşlar vardır diye sormak istedim
01rebirth ikincicivcivim 1-2 haftaya olabilir dedi ama ben yinede yaşayan arkdaşlar varsa sormak istedim
01rebirth Zuhalsareelif ilk hamileliğim olduğum için tam bilemiyorum doktorum doğum kanalına girdi dedi diye hatırlıyorum , baş aşığı olduğunuda söyledi evet