deryarslan00 Kızlar bugün 7+2 yiz doktor randevusuna gittim şehir hastanesine kese göründü içinde de bir minik fasulye 🐣 kalp atışı oluşmuş dedi ama net duyamadı cihazdan dedi haftaya tekrar çağırdı doktorum. Böyle yaşayan var mı bi sıkıntı yoktur değil mi ?
MihrimahVeAnnesiii deryarslan00 Henüz minik ve cihaz kaynaklı olabiliyor doktor ekrandan görmüş zaten kalp atışını 🌼 hayırlı olsun zamanında sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌼
deryarslan00 Miniktosunn evet öyle göründü bana da gösterdi ama duyulmaynca bi korktum makinadan dedi ama yine de bi korku düştü içime 🥲
durumom2022 Makinadan oluyor ya bende baktırdım yok zannetti hatta çok korktuk vajinal baktı bi sıkıntı yoktu şükür şimdi 14 haftalığız