Zehragniken kaşıntı oluyorsa büyük ihtimal mantar enfeksiyonudur gebelerin %70 geçiriyormus bunu bebeğe Bir zararı yok ama tedavi edilmezse doğumdan sonra da sık tekrarlama durumu varmış. İç çamaşırlarınızı ütüleyin günde 3 3 buçuk lt su için probiyotik tüketin tuvaleti her firsatta çamaşır suyuyla yıkayın kaşıntı için de sirkeli su biraz etkili oluyor ama en iyisi doktora gidip fitil antibiyotik ve kasinti için krem yazdırmak bunların hepsini uygulayınca bir süre düzelmişti bende daha sonra yine tekrarladi malesef 🤦☺️