RabiaNur2 ya boyle ama coktan hissetmis olman lazim diyen bilmislerden nefret ediyorum artik anneyi uzmekten baska bisey degil.
Canim ben ilk gebeligimde riskimden dolayi tam 8 doktorla ayni anda görüsüyordum ve hepsi bak hepsi 20-22ye kadar net bisey hissedemeyebilirsin duzenli hareketler 22-24 den sonra ufak ufak baslar
Ic karnin genis derin kalinsa daha da gec hissedersin dedi
Ilk kizimda 18de hissetim üc kez 20ye kadar bie daha hissetmedim 22 den sonra duzenli hissetim
- Gebeligim bugun tam 19 haftalik oldik 17den beri duzensiz olarak hissediyorum. Cok gucsuz oldugu icin anlamak epey zor oluyor sende zamanla hissedersin sikma canini allahin izniyle tekmeledigi günler gelecek