BanuA Merhaba arkadaşlar, bebek arabası arayışındayım. Travel sistem istiyorum. Acaba memnun kaldığınız araba önere bilir misiniz?
Melike BanuA Pierre cardin legend kullanıyorum. Aşırı memnunum 🤗 bebişim 8 aylık hala pusetini çok rahat şekilde kullanıyoruz. Tabi şuan fiyatı alırı aşırıı uçmuş 🤧