30 haftalik ikizlere hamileyim. Her yere de araba ile gidiyoruz. Gumushanedeyiz, daglik bir yer her yer yokuş, yüksek. 1 sene sonra batıya gidecegiz, kizlarimda yasini gecmis oluyor. Gittikten sonra ihtiyac olursa almayi dusunuyorum. Benim gibi yapan var mi, yoksa kesinlikle alinmali mi?