gamzebzk beta bizim 130 çıktı hiç de riskli falan demedi sıkmayın kendinizi lütfen. 50 üzeri mutlaka riskli diye bişey yok kombine olarak değerlendiriliyor bu testler :) ayrıca üzülerek söylüyorum ama aynı testi bir hafta sonra devlette yaptırdım ve beta 35 çıktı. İnanmıyorum o testlerin hicbirbjne bu sebeple :)