Duranb Kizlaaaar araba kac aya kadar kullanabiliriz? Bizim oturdugumuz yer Dolasiyla araba sart oluyor yani mumkunse doguma kadar kullanmak istiorm siz ne dusunuosunuz?
esrmhmt 31 deyim kullanıyorum ama sevmemeye başladım, park yeri falan filan uğraşamıyorum biri götürüp getirsin beni kapının önünde indirip alsın😁
Burcu59 Dogumdan 1 gün öncesine kadar kullandim. Doguma giderken esim kullandı sagolsun 😤 İlk kontrolüme de kendim gittim