Eslem_1 çünkü bebeğim çok kusan ve reflüsü olan bir bebek değildi, sadece arada aç gözlülük yapıp çok fazla yediği zaman fazla yediğini çıkarıyor, ilk 40 gün falan ne olur ne olmaz diye yatağının altına bi küçük battaniye katlayıp koydum oda yatağını hafif eğimli yapıyor.