Eslem_1
Ben de hamileyken aynı başlığı açmıştım, sağolsun bu şekilde fikir verenler olmuştu ve bana da mantıklı gelmişti.
Hamileyken her şey hemen lazım olacakmış, aman şunu bunu eksik kalacak diye düşünüyoruz ama doğumdan sonra anladım ki bazen hamilelikten heralde abartıyoruz, buna ben de dahilim 😁
Yani çok uzattım ama 🙈 bence bebeğin durumuna göre alınması gereken bir şey. Kızım 3 aylık olmak üzere, hiç keşke reflü yatağı alsaymışım demedim.