Şuan benimde öyle şiş gibi hissediyorum bastırınca iç tarafı batıyo oturunca yürüyünce de batma oluyo iğne batması gibi 2 de randevu aldım doktorum gelmemi önerdi muayene için ne olur ne olmaz gidicem 17+4 haftalık gebeyim ben enfeksiyondan şüpheleniyorum