Mervekkkk ben iki tane aldım ama ikisini de kullanamadım..🤷🏻♀️ İlk aldığım ince bi yastıktı rahat edemeyince ince olduğu için edemediğimi düşündüm kalın olanlardan aldım ama maalesef onu da kullanamadım..Bacak arama ince bi yastık almayı denedim o da olmadı..kullanıp da memnun kalan çok insan var..ben çareyi yatağın kenarını duvara dayayıp duvara yastık koyarak ve sırtımı oraya dayararak uyumakta buldum