Sehrbnon12 Seher-Aliihsann canım parlaklık olunca erkek deniliyor bizde koyu olunca kız ama ben öyle hissiyata göre söylüyorum rabbim gönlüne göre versin benimde ikizler 11 haftalık insallah haftaya görebiliriz cinsiyetleri heyecanlıyım :)
Seher-Aliihsann Sehrbnon12 bende yarın ögrenecem inşallah canım burda 12 haftalık daha senin de Rabbim gönlüne göre versin :))
Seher-Aliihsann Sehrbnon12 bana 12 haftalık ken 2 li tarama testinde bi tahmin de bulundu erkege benziyor dedi canım bu 12 haftalık ultrason resmim şuan 21 haftalık olduk yarın gidecem kontrole kesin olarak ögreniriz artık
Hanife47 Sehrbnon12 ben şuan 13um 12 de gittim bı hafta önce yani çok küçük dedi hem normal de hemde renkli ultrason
Sehrbnon12 Seher-Aliihsann ayy sen nasıl dayandın kız 12 haftadan 21 haftaya kadar ben gecen hafta gittim bu hafta tekrar gidecem bide ikizler ya daha da bi titriyorum endişeleniyorum görmek istiyorum
Sehrbnon12 Yasemin8892 seninde kıza benzettim canım insallah rabbim gönlüne göre versin sag salim kucagına al 🥰🙏❤️
Yasemin8892 Sehrbnon12 inşaallah canım çok teşekkür ederim iki oğlum bir kızım var kızım olur inşaallah
Seher-Aliihsann Sehrbnon12 valla işler vardı canım gitmek bi türkü nasip olmadı bende çok merak ediyorum 1 kızım var bu 2.bebegim olacak senin geçen hafta gittigin de bi tahmin de bulundu lar mı
Sehrbnon12 Seher-Aliihsann yok canım malesef haftaya insallah görebilirim yaaa çift yumurta ikizleri bide ilk gebeligim bi kız bi erkek rabbim nasip etsin
Sehrbnon12 Ayse_35 canım net göremiyorum ki ama erkek gibi hissettim nedense rabbim gönlüne göre versin inşallah
Sehrbnon12 Yasemin8892 yaaa ne guzel bende cift yumurta ikizlerime hamileyim ilk gebelik bi kız bi erkek istiyorum