Kızlar bugün 23+5 haftalığız ve doktora gittim doktor bana evde kendini yormadan spor yapmalısın yoksa 30uncu haftadan sonra ağrılardan(bel, kasık) uyuyamazsın dedi sizler hangi sporu yapıyorsunuz acaba yapan kişiler öneride bulunabilir misiniz rica etsem?