Geçen dahiliyeye gittim yaptın mı dedi şeker yüklemesi, ondan önce yakın zamanda tahlil yapmıştım şeker normal çıktı yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası dedim
Normal de olsa biz öneriyoruz ama sen bilirsin istersen gelirsin bakarız dedi. Gitmedim, yapmadım.