Sofia__ ben değil ama bir arkadaşım yaşadı , kaç defa bu kez düştü diyerek yoğun kanamayla gitti doktora, onun durumuna plesanya previa demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam yani bebek tutunması gereken yerden aşağıya tutunmuş. 4 aya kadar hep yattı sonra bebek yukarı çıkmış sonrası gayet iyi geçti şimdi bebeği 6 aylık oldu. İnşallah seninde olur onunkisi baya riskliydi birde.