Sevilay3298 Meraba canim biz Ankarada yasiyoruz ben de cok tereddut etmistim nasil gelir diye ,noktabebeden oda siparisi ettik geldi gayet memnun kaldik kaliteli geldi bi sikinti olmadi.Sadece farkli sehire demonte bi sekilde gonderiyorlar ve icinde kurulum semasi yoktu mobilyaci tanidigimiz vardi sagolsun onun yardimiyla 6saatte kurduk tum parcalari tek basina yapilacak bi is degil yani bilen birinin yardimi gerekiyor .Ama kalite olarak oyle basit bisey gelmedi nevresim takimi da dahildi ona kadar guzel geldi.