Üçlü tarama testi riskli çıkıp doğumdan sonra normal çıkan varmı aranızda. Benim ve eşimin ailesinde down sendromlu kimse yok. İlk çocuğum da normal. 38 yaşındayım sanırım ondan yüksek çıktı ama yüzde yüz sonuç vermiyor dedi doktor ya karnından sıvı alınacak yada kan vericen oda 4,500 lira bunlar yüzde 99,98 sonuç veriyor ama ben yaptırmıcam bunları