Hiç telaş etöeyin bende son gğnlerde cok hafif hissediyorum ve asagıda hissediyorum biraz dinlenin ayakları yukarı kaldırın birkaç gün dinlenin çözüm mü değilmi bilmiyorum ama ben öyle yapıyorum hafif hafif vuruyor cok güçlü değil yani 30+1 olduk bugun hala aynı stres yaparsanız daha cok hisseder durgunlasır bence düşünmeyin cok içinizi ferahlatın