Mlkysf Sevdiceklerim darısı başıma ya 22 gün sonra bizim şafakta 99 a düşecek insaallah geçmekte bilmiyor günler 😀
Sevdiceklerim Mlkysf heleki son aylar hiç geçmiyor sanki değil mi 😄 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
Mlkysf Sevdiceklerim ayy hamileliğin hic bir dönemi geçmek bilmiyor sanki ya ilk zamanlar keseyi görelim kalp.atisi duyalım sonra hareket hissedelim derken bekle anam bekle 😀
Sevdiceklerim Mlkysf gerçekten öyle bekle bekle geçmiyor birde sanki cevredekiler hep doguruyorda ben doguramiyomusum gibi geliyor bana 😄
Sevdiceklerim UmmuZeYd ikili rakama 1 gün sanırım 😄 geçmek bilmiyor değil mi sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Mlkysf Sevdiceklerim aynen ya bide 2. De zamanin nasılsın geçtiğini anlamıyorsun demişlerdi bana hiç öyle olmadı 😀
Eslemim34 Sevdiceklerim Uygulamaya göre doğuma son 43 ama dua ediyorum 40 Lı haftalar da değil de 38 de gelsin diye😬😂
Sevdiceklerim Mlkysf hiç alakası yok bencede benimde ikinci bebeğim biriyle uğraşmaktan diğerinin nasıl geldiğini anlamazsın diyorlardı bence daha zor 😄
Sevdiceklerim Eslemim34 yaaa az kalmış bize göre 😄 ne zaman gelecekleri hiç belli değil tabi 41 42 bile olabilir dusunsenize😄 sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Sevdiceklerim Deemetibostnci bende söylüyorum az önce eşimi aradım söyledim 😄 büyük bisey başardık sonuçta sevincimizi paylasicaz tabi mahrum mu bırakalım insanları 😄😄😄