Ececglyn Gebe kaldığım günden beri vajinal mantarla uğraşıyorum . Aldırıcı derecede yanma ve kaşıntı oluşuyor özelllikle geceleri. Başına böyle bişey gelen var mı ? Doğumdan sonra bir çok kişi geçer diyor ? Siz ne diyorsunuz hanımlar 🌸
Mrv58 Ececglyn bende hamileliğimin 3.ayinda başlamıştı çok aşırı degldi benim fitil kullandım bı kaç kez bı tanesi çok iyi gelmişti 1 ay geçmişti tekrarladı ama doğum yapınca geçti
Ececglyn Mrv58 bir çok kişi doğumdan sonra kesin geçer diyor ama ben yine de telaş yapıyorum daha doğrusu inanamıyorum. 9 ay çekince bu durumu . Sizin mesajınız içimi biraz ferahlattı çok teşekkürler
Ececglyn Klcaysgl bir çok fitil ve krem kullandım ama geçmiyor . Sadece bazı zamanlarda dr batikonla temizleme işlemi uyguluyor ama o da 3-5 gün rahatlatıyor diğer günlerim hâla aynı
Mrv58 Ececglyn ne demek ama canınızı skmayin bir kaç tavsiyem olacak çamaşırlarınızı ayrı yıkayın yumuşatıcı kullanmayın sabun tozu oluyr onunla yıkayın utukeyip kaldrma yerine giymeden hemen önce utuleyin bir de kuru tutun suyu çok için bunlar da birz işe yarıyor