Aslii_rc Güzel anneler anne adayları iyi günler sağlıklı günler diliyorum hepimize🌸 37 hafta dönmemiş bebek hala yukarıda aşağıda olmayan bebekler döner mi ? Yoksa sezaryen mi olur 🥺? Bilgisi tecrübesi olan anneler ?
Naazli Aslii_rc valla canım hiç belli olmaz son dakika dönen bebek de var hiç dönmeyen bebek de. Garantisi yok bunun. Bebişin keyfine bağlı 🥰 eğer dönmezse sezaryen olur tabiki.
cileklicookie Aslii_rc 35 de makat gelis olan kizim 37de ters dönmüş 39da tekrar makat gelis dönmüştü ha biraz canımı okudu tabi ama dönüyorlar canım Bana doktorumun tavsiyesi eline bir bez alip tüm evi siliyorsun demisti😅 baya emekleyerek gezdim 10 gün falan cidden dönmüştü sonra
Gamzeates Aslii_rc instsgram da bir bir video vardı bebişin dönmesi için ismini bulayım da o hanımefendinin size yazayım izleyin yapın o hareketleri hem kanala girmesi hem de dönmesi için 🌺
Busakts Aslii_rc bana 37e kadar dönmezse sezeryan dedi son bir kaç gün ama hiç Dönmeyecek gibi bir de bebek iri zaten hareketleri de kısıtlı
Aslii_rc cileklicookie inşallah rabbim bütün bekleyenlere sağlıkla kavuşmayı kavuşanlara sağlıkla büyütmelerini nasip etsin 🤲🏻😍 pozitif bir hikaye mutlu etti beni ❤️
1prenses2prensyenigebe cileklicookie valla bende aynısını yaşadım ama 40 haftada bile dönmedi 4500 gr dı zorunlu sezaryen oldum
Eslem_1 cileklicookie bezle ev silmek yerine yürüyüş vs yapsak ya da başka alternatifler sundu mu doktorunuz ? Benim doktorum bi yönteminin olmadığını söylemişti sizde tesadüf eseri mi döndü acaba..bezle silersem bebeği bilmem de benim beynim döner herhalde asla yapamam😂 Gamzeates hangisi acaba?