Tuba704 ben doğuma hazırladım kendimi normal sezaryen takmıyorum artık hatta nst için geldim canım ebem ve doktorum acil ameliyata girdiler sancı odasında bekliyorum hafif ağrılarım ve sancılarımla 😂 bende gelen giden yok. Dün ciddi bir ağrım oldu ama nişan su hiç biri olmadığı için bekliyoruz. Belki bugün hadi sezaryen diyecek (çünkü dünkü ağrımdan beri oğluş hareketsiz sayılacak kadar zayıf hareket ediyor) yani takılmamak lazım (ben çok takılıyordum) sağlıkla huzurla gelsinlerde gerisi hikayeden ibaret..