mydeno13 Zulalle bende şurada bekleyeyim orada nts ekstra ücret almıyorlar diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum
mydeno13 Zulalle arkadaşıma sordum o Akdeniz şifa ya gidiyor 4 bin TL dedimsezeryan olacak mış covit testi parası alıyorlar mı bilmiyorum 🤷♂️ 200 tl bi ara alım var diye duydum