melmelli benimde ilk gebeliğim böyle olmustu 7. Haftadan sonra mecbur aldılar sonrasında sağlıklı olmuyormus, çünkü normal olan 5-6 haftalarda bebek görünüp 7-8 haftalarda kalp atışının duyulmasıymış. Ama doktora neden boş kese diye sorduğumda bunun özel bir nedeni olmadığını söyledi ve keseyi aldırdık. Şuan tekrardan hamileyim Allahım gönlüne göre versin 🫶🏻