Babyyldz canım kilolu olması inanki iyi bir şey değil neden dersen benimki iri bebek ve normal doğuramama ihtimalim var, sezaryen istiyorsan sen bilirsin ama iri bebeklerde şeker hastası olma ihtimali yüksek oluyor bi yandan, aslında en ideali normal aralıkta doğması ne zayıf ne iri, seninki neden iri dersen ben her şeyi yedim hiç kısıtlamadım kendimi sanırım bu yüzden, normal doğum istiyorum bana da dua edin sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebeği🌸🤲🏻