NOG_06 Benimde bel ağrılarım başladım özellikle akşamları karın sertleşmesi kasık ağrıları. Ama cuma günü doktora gittim bebeğin gayet sağlıklı olduğunu herhangi bi açılma olmadığjnı söyledi ama artık bebek aşaya inmeye başlamış dedi ama kanalda değil şükür zaten sezeryan olacağım, bebek doğuma hazırlandığı için yalancı sancıları olabiliyormuş endişelenmeyin oyüzden keyifle son haftalarınızın tadını çıkartın 💜