Tugbasimay hayırlısı ile bebisini kucağına al canım. Bende şehir Hastanesi’ne gidiyorum Yaşar Can. 33 haftamdayim az kaldı. 1 gün öncesinden mi yatış verdi doktorun. Canım doğum dan sonra müsait zamanında ameliyat sürecini anlatır mısın? Genel mi oldun epidural mi diye? Şimdiden Allah yardımcın olsun…