Aytiii Epidüralli sezaryen oldum.. İlk gün evet illaki agrım oldu hemde cok fazla ama 2. Gun eve geldık 3. Gun agrılarım hafıfledı hatta hc yatmadım süreklş oturdum yurudum yatmak bıraz zor oluyor kalkarken fılan agrı daha cok artıyor. Smdı çok şükür iyiym. Annem yanımda iş yapmıyorum ayakta olan ufak tefek ıslerı yapmak istesem de annem kızıyor 😂🙈😍